Marketing Automation

Marketing automation

Automatiseer uw marketing en verdubbel uw online omzet

Laat marketing automatisch het werk voor u doen.

Waarom uren per maand in mails en nieuwsbrieven steken die niet persoonlijk zijn en nauwelijks geopend worden? Kies voor een persoonlijke en automatische aanpak van uw email marketing die wel werkt.

Minder tijd, meer resultaat

Automatisatie van uw marketing zal u tijd besparen zonder in te boeten op de kwaliteit.

Altijd nieuwe emailadressen

Dankzij geautomatiseerde marketing kan je eenvoudig gegevens capteren van de bezoekers op de site die later inzetbaar zijn voor de marketing automation.

Stuur alleen wat mensen echt willen ontvangen

Geen vervelende nieuwsbrieven meer maar op maat gemaakte mailings met informatie waar de bezoeker WEL wat aan heeft.

Warm uw klanten op voor uw producten

Door actief marketing automation in te zetten warmt u uw bezoekers op tot ze klaar zijn om klant te worden. Van koude naar warme leads !

Doelgroepbepaling

Weten wie je bezoekers zijn. Met een doelgroepbepaling bekijken we samen met u de bezoekersgroepen en hoe we deze het best kunnen benaderen.

Technische installatie

Op de website worden diverse technische handelingen uitgevoerd die een koppeling maken tussen de website en het marketing automation programma.

Opzetten van de flows

Zodra we de verschillende doelgroepen hebben kunnen we de campagne flows beginnen bouwen die aansluiten bij de bezoekers.

Campagnes opmaken

Nu de flow en de doelgroepbepaling bekend is werken we de campagnes verder af. Wat voor informatie bieden we de bezoekers, op welke manier en wat is de frequentie.

Meten en analyseren

Met onze tools is het mogelijk gedetailleerd te meten en te analyseren wat de impact van de campagnes is. Deze bekijken we met u om de huidige campagnes te verbeteren.

Nieuwe klanten verwelkomen

Het gevolg is een nieuwe toestroom aan klanten die middels deze automatisatie warm gemaakt worden voor de aankoop van product of dienst.

Hoe wij marketing automation inzetten

De tijd van talloze nieuwsbrieven in uw inbox is voorbij. Persoonlijke, op maat gemaakte nieuwsbrieven vormen de toekomst. Marketing automation maakt dat mogelijk. Door inzicht te krijgen in de bezoekersprofielen en gedrag op de website kunt u zeer efficiënt mailings automatisch laten versturen in een frequentie die de gebruiker wenst.

Voor de opzet van deze trajecten maken we gebruik van twee verschillende tools. Autopilot en Active campaign. Deze tools worden, naar grootte van de huidige email database, ingezet om vanuit een manueel systeem zoals Mailchimp of Flexmail uw nieuwsbrieven te automatiseren.

autopilot
active-campaign

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?